In de inleiding wordt gezegd dat de ene bibliothecaris het verfoeid en als onzin bestempeld, en een ander het heel effectief vindt. De waarheid zal wel ergens tussenin liggen. Zoals je wel weet, prefereer ik altijd het persoonlijk contact, maar toegegeven, het kan altijd handig zijn, en je moet zeker iets weten over wat miljoenen mensen blijkbaar als een "lifeline" beschouwen.
Heb wat moeite gehad om me "in te schrijven" in een van de programmas, maar heb gekozen voor Google-chat, en ben zelfs even gaan chatten met een collega. Heb de achtergrond-informatie bekeken: die Deense bibliotheek: wel heel erg mooi ! ( helaas is mijn Deens niet zo goed ). Verder het Wikipedia - verhaal gelezen - duidelijk.
Nou moet mij wel van het hart, dat de informatie wel wat veel op elkaar gaat lijken ( je kunt gewoon moeilijk een keuze maken, wat je later echt wilt gebruiken ). Maar dat ik met een aantal dingen door wil gaan, is zeker!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Absoluut voor jezelf er uit filteren wat je binnen je werk zou kunnen gebruiken is denk ik het devies. Je kunt nu eenmaal niet overal voor kiezen of structureel mee aan de slag gaan (vaak geen tijd, geld of middelen voor). Maar wel leuk om te zien dat je de mogelijkheden ziet en die zijn er inderdaad een berg. Ben benieuwd met welke dingen je verder zou willen gaan maar dat horen we bij ding 23 hoop ik! ;o)
BeantwoordenVerwijderenDe informatie lijkt inderdaad allemaal op elkaar maar dat komt omdat het uiteindelijk om één ding draait: informatie delen en communiceren naar de klant toe op wat voor manier dan ook!
Op naar het volgende ding!
groetjes,
Alinda